Булінг – це доволі неприємне
явище, що може проявлятися у різноманітних формах. Найпоширенішими формами
такого знущання у наш час є булінг в інформаційному просторі – через телефони
та соціальні мережі.
Булінг, як явище, нікуди не зникло з
життя українських дітей. Діти, частіше пубертатного віку, гостро реагують на ті
чи інші ситуації з однолітками, або ж працівники освіти переходять кордони
дозволеного у спілкуванні з учнями, застосовуючи фізичну силу чи цькування.
Насильницькі дії шкодять фізичному та
психічному здоров’ю трьох сторін процесу: жертв, нападників і свідків. Метою
булінгу є не лише вплив на жертву, а й формування відповідної моделі поведінки:
ніби насильство є ефективним для досягнення успіху в житті, здобуття
авторитету.
На годині спілкування ми розглянули
серйозну проблему , яка хвилює багатьох дітей нашого класу через свою шкоду
людині, це проблема поширення насильства, жорстокого поводження та булінгу
серед підлітків.
Наси́льство в школі— це
застосування сили, психологічного тиску, погроз, які свідомо спрямовані на
слабших дітей, які не зможуть дати відсіч.
З цією метою для учнів 5 – А класу
підготувала інструкцію аби правильно та своєчасно реагувати на
прояви цькування, розібрали життєві ситуації з цього приводу.
Діти завжди повинні пам’ятати, що
насамперед ми – люди. У кожного з нас є багато позитивних рис, а є,
звичайно, і негативні. Над такими рисами потрібно працювати. Звичайно, ми
повинні поважати один одного, бо ми –ЛЮДИ!
Немає коментарів:
Дописати коментар